VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Theo och mammadagen😊

Kategori: Vardag

Idag har det varit mamma-son-dag. Det kĂ€ndes som det behövdes och mysigt har vi haft. Lillen fĂ„r mest bara hĂ€nga pĂ„ och klagar inte ofta pĂ„ de. Han börjar bli mer och mer en egen person😊 sĂ„ gulligt.






Filippa busade med Theo förut sĂ„ han höll pĂ„ att kikna av skratt😀

Bokat in mig pĂ„ första gympasset imorgon och ser verkligen fram emot de!! Ska bli sjukt roligt och idiotiskt jobbigt men va ja lĂ€ngtat! Hoppas det hĂ„ller mĂ„ttet med mina höga förvĂ€ntningar fast Ă€r inte orolig. Annifrid brukar leverera😊

Mina stolar Ă€r nu klara, blev inte det jag tĂ€nkt frĂ„n början utan vĂ€nde helt. Nöjd blev jag Ă€ndĂ„ alltsĂ„. Jag Ă€r ju sĂ„ ombytlig av mig sĂ„ lĂ€r snart Ă€ndra mig angĂ„ende dem Ă€ndĂ„đŸ˜€




Fick en ny bricka pĂ„ posten idag med. Hade helt glömt bort att jag bestĂ€llt den dĂ„ det var ett tag sen jag gjorde det. DĂ„ tĂ€nkte jag gud va lĂ„ng tid.. mm. gick ju rĂ€tt fort faktiskt.. 😀



Älskar den!! FĂ„r allt bli att köpa stĂ€llningen till den sĂ„ jag kan ha den som bord oxĂ„.

Kommentarer

  • Mamma sĂ€ger:

    Va mysigt! Stolarna blev ju jÀttebra! Du Àr sÄ duktig Malin! kram

    2014-05-23 | 08:27:47
  • Anonym sĂ€ger:

    Men Åhhh sĂ„ söt han Ă€r!!!! Charmtroll!!!

    2014-05-31 | 01:25:17

Kommentera inlÀgget hÀr: