VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

När tiden går fortare!

Kategori:

Fredag imorgon. Ännu en vecka har rullat på. Första snön idag. Farsdagpresenter fixade. De små är badade och nattade samt vaknat igen. Livet som småbarnsföräldrar.. Härligt! 
Från vår date på lekplatsen för typ 2 veckor sen.. Rätt stadig uppdatering. Not! Förra helgen bestod utav handboll. Våra tjejer spelade okej fast hade nog mer att ge. Cassandra gjorde ett riktigt uppsving i åttondelsfinalen. Hon spelade bra handboll och det var roligt att se. Vi kollade på endel handboll också. Åkte inte från Arena förens 22.00! Lärorikt=ja 
Nu har äntligen barnen somnat.. så då ska jag också försöka sova lite. Brukar få sova till 04.30 ungefär vanligtvis. Gymmet imorgon igen.. cirkelpass 60minuters... kommer gnissla tänder resten av dan förmodligen☺ men gött att börja helgtjänstgöringen med. 

Kommentarer

  • Elliottref säger:

    Vrlo je jednostavno kupiti automobil na nasoj web stranici https://wannabuycar.com. Imamo neporecive prednosti u odnosu na trzista automobila i druge net stranice koje postupak kupnje automobila mogu uciniti sto ugodnijim:
    - lako i brzo pretrazivanje automobila u gradovima;
    - najave o kupnji automobila s opseznim opisom;
    - kvalitetna usluga i korisnicka podrska;
    - automobil od vlasnika, a ne od preprodavaca.

    2021-09-18 | 16:25:13
    Bloggadress: http://https://wannabuycar.com
  • JamesAdvag säger:

    Greetings friends. My wife and I are delighted we came across the information here. Ive been web crawling for this info for hours and I will be imploring my sisters to hop by. The other night I was thumbing through the search engines trying to find a solution to my tough questions. Now I am going to take great care in whatever way I can. We are getting all pickled out on the smart ideas we are observing. Moreover, I just desired to thank you from the bottom of my heart for such incredible information. This has pushed me out of unhealthy habits. Many fresh things are gaining momentum my world. Its really a perfect place to make new friends. I wish to add also that I am studying. Here is my new hobby, visit my new business:bathroom wall textures in MIRA LOMA CA

    2022-07-01 | 19:41:24

Kommentera inlägget här: