VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Husvagnslivet delux

Kategori: Familj

 
 
 
 
 
Då va denna helg över. Inget stress bara slapp. Har de fattas nåt lr om vi känt för att gå hem å duscha så har det gått fint. Att campa i mamma och Tages trädgård för en femtiolapp inkl. mat har fungerat alldeles förträffligt. Det regnade en skvätt precis men va gör de.. Bara låta husvagnen med blött förtält stå kvar tills de torkat. 
Peter jobbar och jag handlar upp lönen. Fin kombo vi två😊 Va och hämtade bord och stolar till Thyra nyss och ikväll ska vi kolla på ett runt bord med snurrfåtöljer till källarn. Mycket bord och stolar just nu! 😀 
 
Nästa vecka är det tänkt att ja å G ska börja röra på oss.. Ja vet.. lite tidigt men blir inte mindre av att sitta i soffan å amma precis som de säger. Så vi ska ge oss ut bland hurtiga motionärer och prova om de e nåt för oss lr om vi bara ska fortsätta sy våra egna kläder.
 
 Min vy just nu. Nya gardiner skulle inte skada. Får nog kolla upp de med min begåvade sykompis.😊
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tack för en trevlig helg och med mycket god mat, du är så fantastisk duktig på allt min Malin. Jag är mycket stolt över dig och älskar dig och alla dina fina barn. Kram

    2014-06-24 | 18:53:03

Kommentera inlägget här: