VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Avslutning i det fina vädret!!

Kategori: Vardag

Vilken dag! Men varför har jag inte gjort något alls idag för då? Jo, detta fenomen datorn... Fastnade på www.styleroom.se och sen var det kört... Tur Cissi ringde och motiverade mig med tipspromenad och fika i Rankås :-) Men vilka hem folk har och så duktiga på att inspirera mig!! Så med andra ord.. Ge mig några miljoner och större hus så ska jag allt sätta fart!!

Väntas på schemat är alltså vattengympaavslutning.. Skönt, gilla inte det där med iskallt vatten.. Bastun var det enda som motiverade mig dit, fast inte ens det hjälpte det sista tyvärr.. Hepp, inte min grej men nu har jag provat iaf.

P ska åka och hämta barnvagnen ikväll, då kan jag bocka en sak på min lista :-) Fast mina listor består nu för tiden oftast av bilder, men med text också såklart. :-)

Nej nu får jag allt slänga på mig promenadskorna och hämta upp Cissi på "stora vägen"..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: