VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Bleka slingor i svart hår?

Kategori: Vardag

Då var denna helg avklarad, frågan är just vart den tog vägen? Nu ska jag iaf göra slingor, snälla Filippa hjälper mig glatt ;-) Hoppas det blir någorlunda bra så jag slipper kasta mig iväg till ICA ikväll... Vore ju väldigt tråkigt.. Men jag brukar inte vara så känslig hur det blir :-)

Peter jobbar extra ikväll, det blir bra så jag kan åka till IKEA och shoppa!! Tack så mycket Volvo!!     Så ganska lugnt och skönt här hemma för tillfället faktiskt..

Nu är det dags för medel i håret och sen duschen!!

Tjingeling!!

Kommentarer

  • Lina säger:

    ju mer man myser desto mysigare tror alla att man har de! men jag myser dock bara med djur. människor luktar illa. ;)

    2012-04-22 | 20:10:07

Kommentera inlägget här: