VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Dagen innan löning va?

Kategori: Vardag

Hej hopp!! Jobbat, ätit, sovit och nu är jag på banan igen... Lyssnar just nu på Ola Lustig-White trash så då vet ni:-)

Fick äntligen lite traderavinster idag, så som jag längtat efter byxor som passar..



Var med om något förut som jag funderade en stund på, som händer mig mycket ofta eller rättare sagt varje gång. Jo, jag ligger och löser träningstips och vips blir jag så trött att jag somnar.... Visst är det konstigt.. Klart jag vet att träning skall utmatta men även vid läsning?? Ja det är verkligen märkligt tycker jag..

Nu ska jag åka till pappa och kolla på tapeter till deras kök, fick kaffe också om jag ville ha:-) Det var ju gulligt!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Fina byxor ! Trevlig Blogg ! Du är så duktig.

    2012-04-26 | 20:45:12
  • Mamma säger:

    Fina byxor ! Trevlig blogg ! Du ör så duktig!

    2012-04-26 | 20:46:13
  • Malin säger:

    Tackar!!

    2012-04-26 | 22:19:04
    Bloggadress: http://lillalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: