VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Hårlöss och dunka dunka!!

Kategori: Familj

Ja usch igår kväll när jag ska hjälpa F med håret efter duschen, upptäcker jag löss!! Hon satt och klagade över att det kliade och vips så fick jag syn på de eländiga krypen... Inte många men fy vad det kliar helt plötsligt!!! Så idag blir det apoteket och sedan behandling på hög nivå.
Tips: Luskamma er!!

Har precis beställt nya hundbäddar:



Hoppas det är något att ha, vill inte sparka i en "hård" biabädd och Boston måste ha mjuk dyna:-)

Beställde från GRAND PRIX som har produkter för häst, hund, katt, fågel, reptil, gnagare och fisk.

Det blev en vattenskål också då vi i nuläget har en gammal hink med vatten i, fungerar givetvis men nu tyckte jag att det var dags att inhandla en ny.

Tror vi har bestämt oss för vilken spjälsäng och vilket skötbord vi ska köpa:-)

Fantastiskt!!



Och en vit spjälsäng.. Kanske inte vart så svårt egentligen men men ;-)

Nu är det dags att ringa skolorna och informera om lössen!!! Sen är det bara att vänta tills apoteket öppnar 09.30!! Skandal en dag som denna kan jag tycka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: