VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Just another monday..

Kategori: Mat och recept

Då var det måndag igen och här sitter jag och funderar, varför är det frost på gräsmattan? Mycket märkligt fenomen... Tänkt skicka iväg min deklaration idag så det blir gjort och betala lite traderavinster :-) Måste ha lite kläder som passar.... Ja jag vet, annars finns det sopsäckar men de är så otympliga tycker jag..

Middagen igår blev ganska lyckad, gjorde en varm rucola sallad till västerbottenpajen och till efterrätt fick det bli hallon och kiwi paj istället, fanns inga jordgubbar att köpa. P grillade iaf pajen på grillen, blev jätte uppskattat!!


Här med glass och vaniljsås över.

Cassandra och jag dukade fint och Filippa dekorerade bordet.



Ja då var det väl att sätta fart då... Nu lyser däremot solen på mig :-)

Tjingeling!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: