VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Marley och jag

Kategori: Vardag

Jag har hittat en fin väggdekor som jag vill ha på väggen i sovrummet!! Kanske vid spjälsängen... Ja när ska vi börja tänka på den biten? Barnvagn har vi börjat kolla på men säng...
Ja, jag kommer väl ha all tid i världen i maj att hålla på det ;-)
Tittade på Marley och jag häromdagen, äntligen! Tror det var flera månader sen jag lånade den av Kicki men nu fick vi till det:-) Denna film rekommenderar jag starkt och läser du, så är boken ännu bättre. Det är en otrolig berättelse och du kommer gråta många gånger...
Det jag skulle komma till var att någon av töserna frågade under filmens gång: -Måste bebisar verkligen ha så mycket leksaker? Otroligt att komma från de som har och har haft överdrivet med leksaker överallt...
Ja ni ser, när en minst anar det så kommer det:-)
Ta dig tid och titta på denna film eller ännu bättre läs boken!
Du kommer inte ångra dig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: