VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Söndagen - vilodagen?

Kategori: Vardag

Oj vad trött jag var igår, men idag är jag utvilad och pigg som en mört ;-) Tillbringade lördagen på Tolsjöhult hos syster och Alfons. Var tyvärr inne hela dagen när det var så fint väder men så får det bli ibland. Idag får jag försöka att gå ut i trädgården och planera både växthus och det nya landet. Har funderingar på att plantera kiwiplantor.. Tänk att plocka en kiwi i sin egen trädgård...



Älskar att sitta och kika runt på olika sidor, just nu när jag letade efter denna bild hittade jag nåt riktigt snyggt!!



Hur enkelt som helst att fixa, ett järnspett av något slag och sen krukor. Det får bli ett av projekten idag :-) Enkelt är bäst!! Men det kan också se väldigt enkelt ut och vara precis motsatsen.. Har väl hänt några gånger att en vill ge upp... Skulle jag aldrig göra... ;-)

Nej anledning till att jag satte mig vid datorn var ju at hitta recept på söndagsmiddag, tänkte bjuda hem pappa med familj som just nu inte har något kök...



Ja en liten diskbänk har han ju fixat till provisoriskt :-)) Han är allt lite händig min pappa.

Hepp, nu får jag sätta fart, klockan tickar iväg..

Solen försvann också det är klart!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: