VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Onsdagen den 18:e april 2012

Kategori: Vardag

Ledig dag med bokad tid hos tandläkaren för Cassandra. Idag börjar banan mot tandställningen :-) steg 1: Fotografering. Sen tänkte jag åka en sväng till pappa och titta på köksbygget, ett fönster mindre har det tydligen blivit. Så snart får jag väl ge mig och skicka lilla stanzan till skrotnisse.... Det är ju en sån bra bil men det fattas cirka 40% plåt på den. Stora hål i golvet bland annat... Dessa råttor säger jag, för den är ju inte vinterkörd på länge så då tar råttorna bilen... Tragiskt..

Hitta ett så fint kort på mig och Emma som vi skicka till vår chef när vi var på introduktionsdag för nyanställda i Tibro kommun. :-))



Uppmaning från chefen innan denna dag var:

NU SKÖTER NI ER!

Klart vi gjorde....





Kommentarer


Kommentera inlägget här: