VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

IKEA med familjen

Kategori: Familj

Igår var vi iväg till IKEA igen, jag hade lovat barnen detta så det var bara att kasta sig iväg efter att P kom hem från jobbet. Vi var inte hemma förrän närmare 21.00. C fick en ny kudde igår och sover än! Perfekt!

Idag är det mycket på schemat bl.a. blodprover, tanka och ringa FK. Så tråkigt men ett måste. Hoppas det blir Theee-party ikväll, lite upplyftande tjejsnack och fakta talk ;-) Bästa och boka Sandra redan nu kanske så hon inte bokar någon träning av något slag:-))

Fina tavlan C köpte igår 70*50 mått



Hittade en bricka med mina fina fåglar på, den fick det bli också.


Fick en present också utav P...


Ett efterlängtat våffeljärn! Jag har det allt bra ja:-)





Kommentarer

  • Lina säger:

    ett våffeljärn!? faan vad arg jag skulle bli! jag vill ha täcken till hästarna ;) tur att alla är olika ;) ska ni komma o fika i veckan? ;) på mitt jobb finns fina påsk-kakor ;)

    2012-04-03 | 11:27:44

Kommentera inlägget här: