VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Carpe diem

Kategori: Familj

Påskdagen i all sin ära med snö på backen och solsken i blick. Jag förstår inte varför jag drömmer så mycket nu för tiden. Vaknar alltid av att det är något jag måste göra för att jag drömt om det. Idag var det reservdelar till min bil... Faktiskt rätt jobbigt att inte kunna sova ordentligt utan hålla på att även då att planera och fixa. Jaja.. Det kanske går över om jag har tur :-)

Lever jag ett meningslöst liv... Nej, trivs väldigt bra med mitt liv just nu. Klart det rullar på men när jag tittar mig omkring så får jag en otroligt tydlig bekräftelse på att jag lever ett härligt liv! Härliga barn och en underbar sambo! Ingen stor vänkrets fast mycket betydelsefull sådan. Finns en anledning till varför jag valt de vänner jag har, de är äkta vänner. Respekt till er som vågar och ser det naturligt att vara sig själv! Ibland kan även vi falla ur balans men det hör till.
Familjen väljer en inte tyvärr, så det är bara att göra det bästa av situationen :-)

Ja mitt liv leker och jag trivs där jag är just nu. Rätt bortskämd känner jag mig faktiskt ;-))


Cassandra uppträder vid Kopparsjön:-)


Någon som är intresserad av att starta upp denna gamla festplats igen, hör av dig!
För det är jag:-)

Nej nu ska jag fånga dagen tänkte jag!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: