VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Boten Anna

Kategori: Vardag

Det är väl konstigt... Thyra sover och jag är klarvaken... Ja det är tredje natten hon sover över nattammålet... Igår var det fullt hus så då kunde hon ju inte sova :-) somnade efter 22.00tiden nån gång och sussar än... Pappagen!! 
 
Kalaset blev lyckat, Filippa var nöjd :-) Bilder kommer, konstatera igår att jag är en riktigt duktig fotograf ;-) Tage var verkligen förundrad över hur det gick med min fotning... Det får bilderna berätta..
 
Idag blir det besök utav T:son och hennes andra hälft! 
 
 
Lite tråkigt väder ute men vi har varit bortskämda flera dagar så det är klart att det måste regna lite.. 
 
Ena sidan på huset är nu målat och jag blir SÅ nöjd!! Det blir verkligen jättefint!! Och vad snabbt det går för en som kan det där med penseln.. Ja vilken lycka när hela huset är klart och jag kan sluta blunda när jag kör upp på uppfarten... 
 
Blev en ordentlig fika igår på syster yster, fem stycken skvallersugna tjejer som pratar oavbrutet i en timme utan att lyckas skvallra om nåt... Helt galet.. Det var ju därför jag tog mig tid och åkte dit!! Jaja trevligt hade vi iaf.. Träffar min lilla R alldeles för sällan dock, men ska försöka få till en liten bjudning snart så vi kan ses allihop :-) 
Det fina vädret bidrog ju till ett fullt syster yster som btw nu är sålt till nåt bageri från mariestad eller hur det nu va.. Synd bara att det inte är större.. Syster Yster alltså :-) 
 
Idag ska jag jaga efter nagellacksremover och måla mina naglar cerisa!! Köpte ju nytt nagellack och tänkt tanken flera dar men någon har gömt removern!! Konstigt att saker aldrig kan få stå på sitt ställe... hitta inget på ICA heller att köpa.. eller så är jag blind.. för fråga personalen kan en ju inte göra... 
 
Nej om jag skulle börja denna dag med en promenad i regnet... För hur var det en fick höra när en var liten... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... Ja jag har då alltid haft dåliga kläder för regn är inte mitt favvoväder.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: