VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Då var det söndag igen då..

Kategori: Vardag

Tänkte sova en stund till men fick för mig att prova på att sälja lite "stuff" på Tradera så kunde inte få igen ögonen igen.. Det är väl typiskt när bebisen snarkar och sover för fullt.. Ja så idag ska jag ta kort på massa kläder och lägga ut på tradera tänkte jag. Har flera säckar på vinden nämligen.. plus att jag kan passa på att rensa garderoben lite oxå.. Men det verkar vara en riktig djungel det här med att skicka paket.. Men måste ju funka att väga paketet på köksvågen kan jag tycka.. Ja vi får väl se hur det går :-)
 
 
Igår var det brännboll och solen sken som vanligt :-) Härligt fast jag tycker det är dåligt av folk att inte dyka upp, fast det var trevligt ändå håller tummarna för fler lag nästa år. 
 
Thyra hade sin "vakendag" iaf var vaken hela dagen fram till sju på kvällen, med bara några powernap under dagen.. Sen var hon hos farmor en stund medans vi var på Centrums pizzeria och jag fick mig några härliga skratt... Fyra killar som druckit öl sen 10.00 på morgonen var vid 20.00 tiden rätt dragna vill jag påstå :-) haha!! 
 
Idag blir det en lugn dag, pappa är inte så pigg... Ligger med andra ord under madrassen idag.. Så jag och Thyra får väl hitta på något själva.. Ska försöka lägga in kort på datorn också men det är ju så tråkigt och hålla på med och kameran ligger ju aldrig där den ska ligga..  
 
Lite bilder från semestern :-)
 
 
Parkeringen på gekås en mulen måndag efter lönehelg.. Parkeringen full 11.30, vi åkte hem.. 
 
 Mina nya träskor från Moheda :-) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: