VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Deja vu

Kategori: Vardag

Jag har kommit på att varje dag upplever jag gårdagen igen... Om jag skriver här alltså :-) Slog mig bara så där just nu.. 
 
Jag har massor att göra!! Ringa Kicki, Bettan, Ivarsson, träffa Rossana, Emma, Cicci, Sarah, anmäla till Zumba och box, tvätta. städa garderoben hos mig och cassandra, beställa ny byrå till C och T, fixa inkomstintyg, köpa skor till mig, färga ögonbrynen, måla naglarna, handla, skriva klart matsedel, vända på duken i tvrummet, rensa klart landet, gräva upp på framsidan, vattna blommor...
 
Aaa det kan fortsätta ett tag till men nu släppte jag ur lite från hjärnan så slipper det ligga där och hojja. 
 
Stavade iväg till Tage och mamma en sväng igår på elvakaffe, lät det regna lite innan vi gick hem igen.. Bakade lite bullar, kolasnittar och hallongrottor oxå. Rekommenderar starkt att baka normala satser.. Inte som jag brukar göra recept gånger tre typ... allt blev så mycket enklare på nåt sätt.. Filippa var i stort behov av skor och jacka tydligen så det var bara att åka in till Skövde och se om det fanns nåt som passade damen. Hämtade upp Emelie på vägen i Hjo sen bar det av till Skövde, körde nästan 80+80 varianten för usch vad tråkig väg det är mellan Hjo och Skövde.. 
Hem och precis lagom slängde jag mig i soffan framför Dallas.. 
 
Vart tar dagarna vägen alltså... Hinner ju inget!! Idag ska jag ta en sväng till Hemvården tänkte jag så det är väl bäst att sätta fart så jag hinner innan det blir kväll.. 
 
Catch the fucking day - innan det är för sent!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: