VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Fredag är det igen..

Kategori: Vardag

Då var det fredag igen och dax för veckans fika på Syster Yster med tjejerna!! :-) Alltid lika trevligt och tiden bara rusar iväg.. 
 
Igår satt jag i en bil nästan hela dan... Först till Falköping där P köpte en leksak sen vidare till Lidköping för att pappa skulle köpa bil... För er som kan det geografiska fattar vilken härlig väg vi har fått åkt.. Fram och tillbaka för att sedan åka hem... Jag var iaf helt slut när vi till slut stannade utanför huset som var fördigmålat :-) 
 
Skönt var iaf att avlusningen var gjord... Dessa j*la löss!!! Nu var det Cassandras tur att bli angripen.. Tänk om alla kunde kolla så vi slapp spridning på dessa djur.. Men jag har hittat ett "förebyggande" spray som vi ska använda ett tag nu.. 
 
Den milda, färglösa och doftlösa sprayen gör att ingen, inte ens lössen, vet att du behandlar ditt hår. Linicin Prevent gör ditt hår osynligt för lössen, vilket innebär att om de kommer i närheten av det, vänder de helt enkelt om och letar upp någon annan att få näring från.
 

Igår blev det lite jätteblåbär som jag och mamma var och plockade. Kan jag rekommendera för det gick riktigt fort att plocka av nåt kilo.. De hade öppet nästa vecka oxå trodde de.. Blåbärsgården hette det. 
 
Hittade den här sidan igår när jag var ute och kollade runt lite... Gotterian.se en massa godis till riktigt farliga priser vill jag lova.. Titta in en sväng och jag lovar att det blir en beställning även från dig :-) 
 
 
De erbjuder även gratisgodis till bloggare, mer information hittar du HÄR 
 
Om en skulle kanske starta dagen med en dusch... Sen är det fullt ös bara som gäller!! Kanske blir bio ikväll Snabba Cash 2, får se om jag är på humör annars blir det soffan :-) 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    LÖSS!!!?? Tur jag inte satt bredvid dig då *s*

    Svar: De hade väl inte bitit på dig.. ;-)
    LillaLilja

    2012-08-24 | 18:13:57
  • Anonym säger:

    löss är inge kul...
    Har börjat följa din blogg på bloglovin så nu kan jag ha mer koll :)

    Svar: Jasså!! Kul!! :-)
    LillaLilja

    2012-08-24 | 22:01:46
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: