VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Hösten smyger sig sakta på oss..

Kategori: Vardag

Igår satt jag i telefon, ni vet sån där rolig telefonkö hos försäkringskassan... Du är 375:e i kö... Men det är liksom bara att ta sig den tiden..Men vet ni vad.. Vips så var det en i andra änden som svara, må tro att jag blev snopen.. Ha iaf jag hade fått fel föräldrapenning... Denna månad och förra månaden.. 180kr/dag då behöver jag nästan jobba lite extra på de.. Så nästa vecka skulle jag få lite mer pengar :-) 
 
Gick en sväng med hundarna vid Gökes igår, det var skönt.. Frågan är om jag ska ge mig iväg idag med.. Bästa som finns och gå i skogen så hundarna verkligen får springa, det går inte i nåt spår i Rankås och ännu mindre i hörnebospåret.. Fattar inte varför folk ska vara ute och gå/springa där just jag ska gå med hundarna... Åk till gymmet lr?? Ja det skulle det öppna ett nytt oxå ja, ett gym till... Ja i Tibro är vi hurtiga :-) Tänkte hänga på låset så att säga :-) Nej gym får vänta för min del.. Hinner ju inte stava ens... 
 
Var på "syrran" igår som sagt med en bunt härliga tjejer!! Tiden går alldeles för fort bara.. Öppna, ärliga och glada människor är bland det bästa jag vet :-) 
 
Sen fick jag paket!! Mina gardiner hade kommit redan!! Så kul!! Fast det tyckte jag inte när jag hade hållt på hur länge som helst med att stryka, putsa fönster, klättra upp och ned på stolar.. Då åkte vi till svärmor och åt... Sen kom matkoman och mörkret.. Va det nån mer än jag som märkte av mörkret igår.. Hösten smyger sig på, dags för IKEA och värmeljus.. Kort kommer iaf på alla gardiner och kuddfodral när jag orkat fixa till det sista. 
 
Pappahelg så vi har bara ett barn hemma i helgen, fast än så länge är det två hemma :-) Filippa åker till Kbg idag. Då det är pappahelg brukar vi städa på fredagen och njuta av ordning och reda tills det slår i dörr´n på söndagen och hallen åter fylls med väskor och dylikt.. Då har vi helt plötsligt längtat efter nåt att plocka ordning på... 
 
Då var det dags för dagens Instagram eller rättare sagt gårdagens :-) Sen börja denna underbara lördag!! 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Håller med dig där! Öppen och ärlig(för det mesta) är nåt bra!!! Mycket trevligt å tiden rusar verkligen fram!!

    2012-08-25 | 18:43:31

Kommentera inlägget här: