VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Måndag 13 augusti 2012

Kategori: Vardag

Nyss hemkommen från skövde där vi inhandlat lite presenter, en till Filippa som fyller 13år på onsdag och lite till Alice som snart hunnit bli en vecka gammal :-) 
 
Äntligen hittat vitrinskåp till matsalsrummet som jag har tänkt mig.. Ska bara hämtas och målas :-) Tycker Peter är jättekul.. Både att hämta saker jag bestämmer att vi ska köpa och att måla om dem.. Jag är riktigt duktig på att komma på idéer och påbörja dem... Dock händer det ibland att Peter får avsluta dem när jag kommit på andra saker att göra... Han tycker nog egentligen att det är kul fast han säger inte det till mig :-) Så måste det ju ändå va... 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gunilla säger:

    Det är klart han tycker det är skitkul, män har bara förmågan att glömma berätta just sånt hur härligt det är att avsluta det vi kvinnor påbörjat, det borde de bli bättre på tycker jag!!

    Svar: Ja absolut!! :-)
    LillaLilja

    2012-08-18 | 09:24:03

Kommentera inlägget här: