VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Måndag hela dagen!

Kategori: Vardag

Rankåspromenaden gick bra förutom alla fel jag hade på tipspromenaden men fikat smakade gott:-) Det skulle ju regna hela söndagen, så ja bestämde mig för att rensa Cassandras garderob då hon påstår att den överfulla inte innehåller något klädesplagg hon kan ha... Öppnade garderoben bara och stängde den fort... Vilken katastrof! Gick in i Thyras rum istället för att kolla lite hur vi ska göra där inne.. Men vad hittar jag då?? Jo en vit väggfärg, så nu är matsalsrummet vitmålat två gånger men behöver strykas minst en gång till. Men vilken träningsvärk jag har idag efter alla upp och ner från stolen... Rena gympasset det där med att måla och hur segt upp och ner kommer det inte va idag då.. Aj aj..
 
Idag blir det Skövde med Rossana sen utvecklingssamtal med Filippa. Imorgon börjar Peter jobba så då är vi själva på kvällarna denna vecka iaf.. Känns konstigt men ska bli skönt att allt blir som vanligt igen och vi klarar oss bra själva tror jag allt :-)
 
Nej nu har jag ju inte tid att sitta här, bäst att duka fram frukost då P tog hundpromenaden så jag kunde blogga lite ;-) Lr kanske inte.. Han tycker nog ibland att jag sitter för länge här men det tar tid att först återuppleva gårdagen, sen välja ut vad jag är sugen på att skriva, sen ska det skrivas och medans jag skriver kommer jag alltid på massa andra saker att kolla så det tar tid... 
 
 
Horoskopet säger att jag gör bäst i att planera hela veckan annars... Oj oj bäst att planera då... Nu ramla e in två hundar och en karl genom dörren och här sitter ja än... Ni förstår att det går inget bra för mig... See you!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi får ta en fika ngndag! :)

    Svar: Tycker jag absolut!! Hör av dig när du känner dig redo .-)
    LillaLilja

    2012-08-27 | 10:29:17
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: