VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Nu så!!

Kategori: Vardag

De hände nåt imorse så jag kunde inte lägga ut nåt av mina tre inlägg jag hade gjort iordning.. och sen fanns de inte kvar.. Ja nej jag blev inte förbannad, bestämde mig för att inte gå upp idag bara.. Men när Peter kom och sa att  de var lunch så reste jag på mig och efter några pannkakor med grädde och sylt så mår jag mycket bättre. Så nu har jag beställt nya gardiner till köket, matrummet och hallen. Ja på rean de e klart!! Byta lite krukor uppe och plocka ned tvätten så har jag väl kommit ikapp lite ;-) 
 
Snart är huset helt färdigt så jag tänkte ta lite kort men då fick jag ju sätta kameran på laddning... Leta upp laddaren tänkte ja.. Kul.. Men!! den låg där den en gång var ämnad för att ligga!! Helt sjukt, jag kanske inte mår bra lr så är det Peter som lyckats med detta.. Mycket märkligt tyckte jag allt att de va.. 
 
Jag ska försöka att byta text på mina blogginlägg oxå.. Såg att det flöt ihop rätt bra på mobilen, så nån trodde jag skrev allt utan mellanslag.. Svårt att läsa kan jag tänka mig :-) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: