VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Nya och gamla gardiner

Kategori: Inredning/design

Tvrummet fick färgerna brun, vinröd, lime och turkos.
Lila lampan ska bort och nya ljuslyktor ska upp på väggen.
Kökstapeten gör mig galen men nu ska den bort.. Jag kommer måla över den som första lösning tror jag.
Har dock inte bestämt mig om jag ska spara en vägg..
Med dessa gardinernaville jag hålla kvar sommaren lite till :-)
Matsalen, även här ska tapeten få vit färg tills jag vet hur hjag vill ha det..
Höjde upp gardinstången så det blev mer rymd i rummet.. Annars enkla knytbandslängder.
Hallen, som var så där när jag tog kortet så det fick bli en närbild på gardinen. Lime är så fräscht tycker jag. hittade krukan på Second hand för 3kr så då utgick jag från den. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: