VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

PiP studio får hjälpa till med renoveringen..

Kategori: Vardag

Det har blivit dags att iordningställa barnrummet tycker jag och då har jag blivit helt såld på PiP studio.. Inte det billigaste en kan hitta men det blir en tapet och hade tänkt mig några koppar med fat oxå :-)
 

 
 
Beställt Thyra som väggord oxå hoppas det kommer snart. Tanken är att det ska sitta på ena väggen som ska vara vit. Vet inte riktigt hur jag ska tapetsera de andra väggarna.. Hade en tanke på att sätta träpanel i snedtaket och ner på väggen men när jag vakna förut så slog det mig att det kanske skulle funka med en prickig tapet... Inte lätt att fixa ordning flickrum, det finns ju alldeles för mycket fint.. 
 
Idag åker de stora tjejerna med mormor till västkusten för några dagars tältning... Vilken upplevelse!! Så då har vi bara lilltjejen hemma att ro om.. Hade tänkt mig att åka till skövde idag och se om jag kan hitta några träskor. Tycker det är så fint men jag måste se om jag kan gå i såna överhuvudtaget.. 
 
Var på Familly House igår och hittade lite kläder för halva priset alltid roligt att fynda :-) Nu ska jag se om jag kan få på mig några kläder och komma ut på en promenad med hundarna utan barnvagnen, pappa och dotter kan gott ligga kvar i sängen en stund till :-) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: