VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Rankåspromenaden

Kategori: Vardag

Ja idag är det premiär för Rankåspromenaden och först ut är väl sossarna som är värdar idag :-) haha aa tänkte kanske åka dit och kolla min allmänbildning.. eller rättare sagt fika efter det är det som är grejen liksom. Först en motionsrunda sen massa goda och billiga kakor på de, har en tur kan en vinna en fikabiljett - ÄNNU BÄTTRE!! 
 
Igår var T:son och Patrik här hele dan, trevligt och skönt att umgås med folk på en normal nivå som Peter uttryckte sig, vad han nu mena med det??  :-) Ja vi var ju rätt tajta förr jag, Peter och Anna men sen hon flytta så har det blivit som det blivit.. bra vän är hon iaf och det finns det ju fler som är :-)
 
Körde mamma till chefen i Tidan igår och svängde sedan förbi Linda en sväng. En trevlig pratstund med den STORA kaffefoppen  :-) och roligt, underhållande skvaller... Vissa skor vill en inte gå runt i om en säger så... Aj,aj,aj... de flesta tränar på gym för att bli snygga.. och sen finns det de som gör det av andra anledningar... "Ser ja henne så slår ja ihjäl henne" Ja det är underhållande iaf... Än en gång kände jag att de händer lite lite i mitt liv... 
 
Det blev iaf som avslutning på lördagkvällen The Dictator och en godisskål.. Alltså vilken skit film!! Men sen tycker jag ju Borat är det värsta som hänt!! När det gäller film alltså.. rent av äcklig!! DAM!! Ja blir nästan aggresiv när jag tänker på äcklet!! 
 
Jag får nog ta hundrundan idag så jag lugnar ner mig, inte bara Borat som gör mig upprörd utan de som inte fattar vilka människor som är värda respekt och de som inte är det... 
Jag säger som jag alltid har sagt: Skit ska skit ha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: