VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Snabbinlägg

Kategori: Vardag

Igår var vi på kalas hos kära mormor så det blev sent. Väl hemma igen var det bara att göra iordning för morgondagen och sedan i säng. Då resten av familjen börjar bli förkylda verkar även Thyra bli täppt i näsan så hennes natt har varit lite orolig.. Så då är det bara jag kvar då..

Annars var jag i Skövde igår och köpte bl.a en tapetrulle som jag satte upp i matsalsrummet. Ska bara få upp hyllor och tavlor så börjar det rummet bli färdigt. Sen är det dags att börja med nästa :-)

Nu är det C som ska iväg till skolan och sen ska jag till syster yster. Måste hitta en bra present till C´s kusin oxå som har kalas idag.. Jo jag är ute i god tid.. Tanken var att han skulle få pengar men det känns som om jag ändå vill köpa nåt litet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: