VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

torsdag 30 augusti 2012

Kategori: Vardag

Idag är en fullspäckad dag. Tandläkaren med C, doktorn med T och sen iväg för att fira min mormor på hennes 82 åriga dag. Ska imellan där försöka bli klar med matsalen tänkte jag.. 
 
Igår var jag lite förundrad.. Flera gånger igår som det stack till i bröstet typ och min första tanke var.. Nån har döpt en voodoodocka efter mig.. Sitter och sticker mig med en liten nål.. Tänkte kolla med den enda personen som jag vet har råkat ut för detta men det då kanske jag ställer till det ännu mer. Det blir massa frågor varför jag undrar det osv.. Ja vi får väl se, Peter trodde inte det var nån som hade en såån docka uppkallad efter mig.. Vad glad jag blev, finns det verkligen ingen som tycker så illa om mig:-) Ingen som orkar hålla på menade han... Hmmm.. Jaha.. 
 
Jag och Thyra var själva igår och klarade det bra tycker jag allt. Målade lite, tränade lite (Thyra alltså), åt lite, sov lite, gick i vagnen lite, fixade tvättstugan och kollade nya Sköna hem!! Vilken tur det är mycket reklam i den farliga tidningen.. trots all reklam tar den en månad att komma igenom.. Iallafall för mig, kanske inte för er som kan läsa ostört hela tidningen.. Jag läser en tidning typ tre gånger om inte mer.. Hittar alltid något nytt.. Först bläddrar jag igenom den så jag inte missar nåt bra... sen läser jag de sider jag tyckte verka intressanta och tredje gången läser jag från början. Ja det vet ni väl att jag läser tidningar bakifrån... Peter gillar inte riktigt det så vi brukar ha svårt att titta i samma tidning.. :-) Stackarn.. Jag hotade honom igår med och byta ut honom mot en yngre förmåga och då bara han säger "Jo, försök med det du.." Snacka om att jag blev snopen, vad då? Vad menade han.. Jag var tyst länge och funderade på detta men kom inte fram till något bra... 
 
Nu är det dags att sätta fart då Thyra inte väckte mig utan klockan och den är inte ställd för bloggtid på morognen.. Får nog ta och göra det.. 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Inredningstidningar är bra grejor!!!

    Svar: Ja men vart gör man av dem när högen växer??
    LillaLilja

    2012-08-30 | 08:43:22
    Bloggadress: http://Hasselqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: