VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

1:a advent

Kategori: Vardag

Första advent och bara jag vaken. För jag som vanligt började på en att-göra-lista sen kunde jag ju inte somna om..   Så här sitter jag nu med min lista och ska snart börja avverka den:-) Men först lite om igår.
 
Thyras dop!!
Det blev en lyckad tillställning där Thyra först vid 23.00 tiden sa ifrån och ville sova. Trots miss i tidsplaneringen så rättades det till med att jag hoppade strumpbyxorna, och tur var väl det för kyrkan brassade på med värmen bra. Med alldeles för varm kofta så trodde flertalet att det var giftemål på G... men snälla... Ingen som känner mig? Skulle väl aldrig göra nåt i smyg.. Lr? :-) 
Nej när vi ska gifta oss lär ni veta om det ett bra tag före och jag ska ha sommarbröllop med över 100 gäster så de så:-) 
Jag eller vi är så tacksamma för att alla kom och sen ska vi inte prata om alla fina presenter!! Woahah!! säger jag bara. Helt perfekta presenter och inte en enda likadan.. När det kommer till presenterna hade en velat att Thyra var äldre och förstod vad allt detta var:-) men allt var så perfekt!! 
Som tur va så hade vi anlitat Emelie som fotograf för hade inte hunnit ta en enda bild kan jag meddela. Är att rekommendera vill jag lova. 
 
Ja som sagt bilder kommer senare då Filippa har minneskortet med dessa på. Kan dock bjuda på enda kortet jag tog..
 
Dukningen :-)
 
Nu vaknade den lilla prinsessan så dags för frukost förmodar jag. Idag blir det adventsstök och Peter bjuder på stek till middag. 
 
Trevlig advent alla!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: