VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

23 december 2012

Kategori: Vardag

Dagen innan och ja jag tror jag hinner klart. Ska duka, fixa potatis och ägg. Hinner nog med att göra stjärnor, stuvning och pepparkaksbollar också. Känns lite konstigt att inte stressa. Att göra cheesecaken idag tog flera timmar. Gjorde liksom lite annat i mellan. 
 
Åt lunch hos svärmor och lärde mig göra presentros. Love google!! Lakritsroten har gjort mig så kreativ!! :-) 
Köpte sista julklapparna idag fast vi vart färdiga ett tag. Skulle köpa band till servettringar och då kommer P på faddrarna.. De hade vi ju inte köpt något till. Hittade en så bedårande ljuslykta och en söt tomte. Sen var det ju våra kära fyrbenta som jag helt hade glömt bort!! Tur hemkompaniet har det mesta. Även lite hundgott. :-) 
Tack för idag och god jul på er!! :-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur hinner du allt???

    Svar: Ja du ibland går det undan och lika ofta går de inte alls:-)
    LillaLilja

    2012-12-26 | 22:38:06
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: