VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

annandag jul

Kategori: Vardag

Blogginläggen blir lite konstiga när jag skriver dem från telefonen. Appen funkar sådär tycker jag, två gånger har texten bara försvunnit så det känns lite tråkigt att anväda den typ helt i onödan känner jag. Bilderna blir på fel håll så det är därför det oftast blir de bilder som jag lagt ut på instgram för de blir rätt:-) Ja så om ni undrar varför det ser lite konstigt ut ibland menar jag. Har rättat det förra inlägget nu och lagt till den bilden som fattades. 
 
Tänkte när jag ändå har lite tid för mig själv att jag skulle skriva ett inlägg om hur en gör presentrosetter men jag länkar till den sidan jag använde mig utav istället. Den är på engelska men klararde jag av att följa instruktionen så klarar vem som helst det. 
 
How to do a presentros: HÄR 
 
 
 
 
Här är de jag gjorde häromdagen. Roligare att göra egna faktiskt än att köpa. Tar det 10minuter typ. Ja lite längre tid innan en har hittat den rätta sidan att göra den utav men är den vald så går det fort. 
 
Funderar på om jag ska köra ett pass sh´bam idag men det var ju så dum tid då jag lovat F att åka till Skövde så hon får bränna lite pengar. Tänkte passa på att bränna lite jag med faktiskt. kolla på nya sängkläder till mig och P, jag vill ha sådana där hotellakan. Krispiga på nåt sätt eller hur en nu ska förklara. Vilket fall så behöver vi nya lakan och vad passade inte bättre än ett presentkort på hemtex då! Kanon! 
 
Avslutar med en bild på dukningen på julafton och våran lilla gran. Liten gran är oerhört smidigt och utan belysning så är det bara att flytta runt den liksom. Ska kolla runt nu på batteridriven ljusslinga. 
 
 
 
En av dekorationerna. Frostat äpple med en rosett på. :-) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vad fint! Vilka fina rosetter!!!

    2012-12-26 | 09:57:55
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Älskar dom där rosetterna. Å tänkte va lat nån dag så får du hellre visa mig...jag fattar så himla långsamt!!
    Å vilken dukning

    Svar: Ja vi kan ta en dag lr två så ska jag allt få dig att sy rosetter på löpande band;-)
    LillaLilja

    2012-12-26 | 10:29:47

Kommentera inlägget här: