VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Årskrönika 2012

Kategori: Vardag

Januari första månaden 2012 och jag skulle göra så mycket,
mycket blev det och bra blev det med:-)
 
Februari undrade jag vilka som bloggade och
det var på skottdagen jag fick fina blommor och trodde på frieri:-)
Min fina tjej blev 9år bara så där.
 
Mars och vårkänslorna sprudlade.
Många idéer och tankar om t.ex frukost, nattbuss och
längtan efter värmen var stor. Alfons blev 4år!
 
April bjuder på mycket trädgård och
trerätters samt nya investeringar.
En underbar hund vid namn Zpike lämnar oss med stort hål i hjärtat.
 
Maj bjuder som alltid på flera födelsedagar och morsdag.
Jag gick hem från jobbat stor och fin men hann göra mycket i trädgården.
The bitch fick rulla ut till årets crusing i byn. 
 
Juni ligger jag på topp när det gäller åsikter och
allt verkade va helt åt skogen och jag funderade ofta om det bara var
jag som var normal. Gravidhormoner?
Skolavslutning, midsommar och timbuktu.
 
Juli kommer äntligen våran efterlängtade Thyra och vi kan åka på semester.
Som jag vankat och väntat. Husvagn inköpt och bara att åka. 
Tog Skara sommarland med storm, rekorddagen. 
14 000 pers.. 
 
Augusti skriver jag min första insändare i SLA och min fina Filippa fyller 13år. 
Målade både de en och andra och mår verkligen toppen.
 
September är min och Peters månad då vi bjuder på kakbuffé
och jag bestämmer mig för att jag ska börja på gym 22.
 Får för mig att mode är min grej och försöker hitta en vinterjacka(Har inte hittat den rätta än).
 
Oktober med halloweenmiddag, jultidningar och mat.
Thyra börjar babysim och smakportioner.
 
November bjuder Jonas på party
och jag ger bort "död" till Emma, sk. ljung.
Peters första farsdag och jag håller hårt i mina fikakompisar.
 
December är en riktig höjdarmånad.
Thyras döps och jag börjar på GYM 22.
Samlar ihop familjen och firar julafton. 
 
2012 har varit ett trevligt år!!
Tack alla ni som förgyllt min vardag detta året!! 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack själv fina du! Och vilken himla bra summering!!

    Svar: Tycker du:-) Så roligt!!
    LillaLilja

    2012-12-31 | 12:07:00
  • mamma säger:

    Tack du min fina dotter ! Mycket kämpande har det varit. Fint bloggande

    2012-12-31 | 16:49:45

Kommentera inlägget här: