VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

boxpass avklarat

Kategori: Vardag

Så skönt det är!! Men vad jobbigt det var!! Shit jag måste verkligen gå ner i vikt alltså.. Så sjukt jobbigt att bära runt på .. Får bli nåt glutenfritt med mycket ägg å bacon kanske.. Har ju en målvikt men vet inte om jag kommer nå den någonsin.. Skit samma bara jag går ner nåt iaf till thyras födelsedag:-)

Annars idag så har jag pyntat och som vanligt hoppat babysimmet.. Sista gången nästa gång så slipper jag den ågnesten sen..
Annars känns livet jäkligt positivt just nu. Snart är det jul oxå!! Gött de! Vi har nu bestämt att va hemma. Gillar att va de och de som kommer till oss verkar gilla de me så verkar vara det bästa:-) Blir fullt hus men med många rökare så brukar de funka fint. De står ute och vi sitter inne och tittarut. Därför tänkte jag ställa granen ute i år. :-)

Kollar just nu på pengarna på bordet. Vad hemskt och bara se pengarna försvinna för att en inte har koll.. Nä Usch!! Inget för mig alltså.. Nu ska jag få duscha!! Härligt!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppa bacon inget nyttigt fett alls i det om man vill gå ner, satsa på fisk ist!

    Svar: Jasså e de inte.. Ja fisk e nyttigt de vet ja:-)
    LillaLilja

    2012-12-03 | 22:18:03

Kommentera inlägget här: