VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

En traditionell rubrik idag: SNÖ

Kategori: Vardag

Japp nu är den här och inte gjort mig arg än.. Bara lite skolvakter eller vad det ska kallas. Står på rad och påpekar: Här kan du inte stanna.. Nej det hade jag inte gjort om NI hade kunnat skotta så jag kunnat släppa av barn vid skolan säkert!! Men ärligt jag förstår barnen att de inte vill bli tillsagda av de där mupparna!! Blir tokig så min bror fick känna av det tyvärr.. Hoppas han överlevde.. Filippa är ju van som hon säger;-) Men jag blir så förbannad att det kan vara så svårt att ta ett initativ och skotta lite medans en ändå bara står där.. Jag stannade ju ändå på enda stället där det var skottat så M kunde öppna bildörren och gå ur bilen.. Ha åkte hem och skottade av mig ilskan så tur de fanns snö för jag var nära att åka tillbaka och skrika både det en å andra till dem.. 
 
Idag blir det APT och kanske Yoga vet inte än.. Men nåt ska jag nog träna. Filippa skulle ju till gymet så.. Thyra ska vara hos farmor så en får passa på :-) Egentid egentid ni vet, viktigt. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: