VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredagen innan julafton

Kategori: Vardag

Japp och humöret är otroligt mycket bättre idag. Tänker starta dagen på gymet. Ja snart är det jul och jorden gick inte under trots NASAs uttalande enligt media.. Konstigt.. Men de finns de som har väldigt svårt att hantera dessa saker medans jag och många fler rycker på axlarna. Tragiskt att en ska få ångest för sånt kan jag tycka men vi är alla olika.. Nu är det dags att tagga inför cirkelpass! Hade sjuk träningsvärk sist.. Men här sitter jag ändå:-) DET är konstigt!! Ha en bra fredag och lite stress runt jul hör till;-) Kör försiktigt men ha flyt i din bilkörning annars finns det buss. Stå inte ivägen för andra som vill komma förbi och fram. Hoppa din alldeles för gamla parfym när du ska julhandla.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag är rätt nöjd med att jag rycket på axlarna åt det mesta!!! *s*
    Min verklighet är ju så mycket bättre!! Ska nog ägna mig åt den resten av dagen...å vet du, vi kör färdiga köttbullar från mamma scan eller liknande!! Vi e ju så himla lata!! <3

    2012-12-23 | 13:13:11

Kommentera inlägget här: