VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Hemvårdens årliga julfest!

Kategori: Vardag

Idag har jag en jäkla träningsvärk alltså. Det var inte så farligt imorse men den exkalerade fint under dagen och nu tänker jag inte röra mig mer. Nu ligger jag i sängen och det tänker jag göra tills imorgon.

Varit på hemvårdens julfest jag och T. Trevligt som alltid. Saknade några men de hade visst annat för sig.. Kommer bli så kul att börja jobba igen. Ska hinna träna oxå hade jag tänkt så kommer jobba 80% till en början. Skönt att en har rätt till att gå ned i tid tycker jag.

h

Fick julklapp idag med. Som självaste chefen hade ordnat. :-) Två fina ljuslyktor ala tomtar. :-) Ja jag vet men dessa var faktiskt inte fula.

Imorgon blir det julfest nummer två, eller julmys som de kallas. Då kommer vi vara på Old rock. T följer med mig dit med:-) bäst förmodar jag.

Nu blir det snart god natt för mig.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men herregud kvinna vad du julmyyyyser hela tiden!!!
    Å ja det där med att ha rätt att gå ner i tid...kan du tänka om jag var tvungen att jobba 100 procent...hujedamig!!!!

    2012-12-20 | 09:37:38
  • Anonym säger:

    Du har tom rätt å gå ner t 75% i arbetstid så länge barnet är under 8 år ( utan att ta ut fp)

    2012-12-20 | 11:12:27

Kommentera inlägget här: