VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Inte alls på humör

Kategori: Vardag

Gick upp och gick och la mig igen och nu är jag sur, trött och j*vligt bitter. Alltså med andra ord. Gå upp i tid och gör något istället för att "unna" sig liten sovstund. Så funkar jag iaf. Skulle utan problem kunna gå och lägga mig igen och sova hela dagen. Får bli träning imorgon tror jag. 
 
Kollar runt lite och kollar på olika dukningar till jul men inspirationen är lika med noll och då är det bara att strunta i det helt enkelt. 
 
Om jag kanske ska rycka upp mig och göra något av dagen.. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men fy så trist!
    Upp å hoppa med dig istället, ag e precis likadan...sovmorgon gör mig sur! Å trött!!!
    Å imorgon hinner jag ingen fika god damn..det gör mig lite ledsen!!

    2012-12-20 | 22:11:10

Kommentera inlägget här: