VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Läsa blogg och tappa hakan

Kategori: Vardag

Ja idag är det näst sista dagen på de här året och jag har inte riktigt fattat att det verkligen är nyårsafton imorgon.
Så denna dag får ägnas åt att göra det som ska göras 2012. Runda av liksom.

Igår hade vi julafton ihop med mormor ig jag fick min efterlängtade kökstvål med matchade handduk till. Va verkligen vad jag hade önskat mig. Tack snälla mormor;-)
Mamma hade lagat god mat och men gott sällskap så var allt kanon.

Sen var det dags för innebandy, trots vårt högljudda helande så höll de inte riktigt ända fram. Synd men nästa år kommer de igen :-) Lidens amatörer vann bucklan i år. Happ men det var trevligt iaf. Avrundade kvällen med tacos och soffhäng.
En blir lite taggad i stundens hetta men priset tog ändå en av arrangörerna som tydligt sa till att inte gapa på domarna(pojkar i 12-13års åldern). Slutar med att han gapade mest och blir tillsagd av sin son.. Ajaj.. Ja de e så en tappar hakan.

Nu tänkte jag slå en signal bort till Broholm och kolla läget:-)

Ha det bra!! Tjingeling!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: