VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Lucia

Kategori: Vardag

Jag påbörjade ett inlägg igår men det blev aldrig färdigskrivet av någon konstig anledning.. Idag är det Lucia och inget firande ska jag iväg på. Skönt för de ser kallt ut ute idag.. Tränade cirkelpass igår för A-F.. OMG säger jag bara!! Hon är inte klok den kvinnan, men jag tog mig runt iaf. Nu har jag vilodag idag och två dagar till. Linda kör som sagt slut på mig. Jag som aldrig skulle träna på gym, nu står jag här med gymkort och tycker det är riktigt roligt måste jag säga. Härliga människor träffar en så fort en sticker in näsan, jag och Linda älskar verkligen "fyrkanten" där skulle vi kunna ägna flera timmar om de vore så :-) 
Då jag har så dålig självdisciplin så kör jag bara pass än så länge. L är ju lite vatare än mig och kör gåbandet efter. Jag måste ju hem och äta. Svälter ju ihjäl annars:-) 
 
Idag ska jag på sminkparty!! Hur kul lät inte de? Hos Cicci längst upp tydligen.. (Tränar vi lite ben) 
Annars rullar de på i rätt hög fart mot julafton. Nu längtar jag som ett barn!! Ska bli så mysigt, hoppas verkligen att snön får ligga kvar, de hotar med mildväder fast jag hoppas att det inte stämmer. Men med min tur så är det väl den enda procenten som skulle stämma det är klart.. 
 
Nu ska jag leta markatta ;-) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är jätteduktig på gymmet!!! Å visst e de kul när man väl kommer igång, jag saknar att gå dit men är ju så sjukt lat å trött om kvällarna, håller mig ju knappt vaken till 20,00...herregud måste skärpa mig...!! Nästa vecka då minsann kan jag oxå blogga om lite gymtid *s*
    Ses imorrn

    Svar: Ja verkkligen!! Skulle jag kunnat tro.. :-)
    LillaLilja

    2012-12-13 | 10:10:21
  • Anonym säger:

    Gud vad skoj med sminkparty!

    Svar: Tycker du så kan vi ju fixa ihop ett hemma nån gång nästa år!:-) Ett roligt sätt att umgås på faktiskt.
    LillaLilja

    2012-12-16 | 09:32:49
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: