VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Morgonträning

Kategori: Vardag

Ja det var ju riktigt gött att köra ett bollcore pass så här på morgonkvisten :-) Helt slut och nu bara längtar till en god frukost!!
 


Idag ska jag ner till jobbet och lämna tillbaka det fina linnet jag lånade till dopet;-) Sen ska jag kolla på ny jacka och lämna tillbaka en klänning på family house. Allt det där jag har samlat på mig liksom måste bli gjort idag känner jag. Annars är det luciaträning för C på schemat i eftermiddag/kväll. Snart fredag ochdå ska vi få gå på lucia i parken!!

Snöar lite ute annars!! men det är ju ändå december så det SKA ju snöa nu. Bara det håller sig till julafton och nyår.. Brukar ju bli lite si och så med det...

Julklappar var det ja!! Kommer bli kanon!! :-)

Nu är det dags för frukost för annars dör jag på riktigt alltså!!

Tjingeling!!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: