VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Onsdag

Kategori: Vardag

Blir lite irriterad på att mitt inlägg igår aldrig publicerades och inte heller finns kvar.. Grr!! Ja det stod väl inget märkvärdigt, bara samma gamla story typ.. Tror jag.. När jag skrivet glömmer jag liksom bort de.. Därför det kan hända att samma saker dyker upp i text då och då:-) Det har dock INTE med åldern att göra för er som mumlade det precis!
Varit på ett Zumba gold pass med mamma precis och ska strax äta frukost(se, det skriver jag ofta) sen ska jag ner till hemcompaniet och byta en julklapp åt C. Hon var och handlade julklapp till sin pappa igår, ett så fint ljus. Fast med lite fel text på.. "Krya på dig" Skulle ju vara "Älskar dig" :-) Ja sedan ska jag se vad de har i pyntväg för nu mår jag snart illa av alla fula tomtar.. Jag vill ha änglar, glitter, silver, vitt/creme, roseguld m.m. De åker ner i lådan en efter en tomtarna.. Har alltid gillat att pynta "sönder" hemmet men i år säger det stopp. Kan det vara att jag mognat tro, som P sa häromdagen... Hmm.. Ja jag får väl se.. Låter de stå på bordet nån dag till får vi se vad som händer. 
 
 Den här tomten får stanna iaf:-)
 
Lite nya kuddfodral gjorde susen i min annars hatade soffa. 
Verkligen gillar den här bliden:-) Kvällsgosig till tusen. 
 
Ikväll bär det iväg på julfest med självaste hemvården!! Julklapp är inhandlat och det ska bli gott med... ja gröt brukar vi ju ha men vet inte vad det blir. Hoppas de inte ändrat på det och smörgås med julskinka på.. mmm.. Nu dör jag snart FRUKOST ffs!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: