VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Värnlösa barns dag

Kategori: Vardag

Sista fredagen detta året är redan här och T sover fortfarande. Hon kan konsten att sova den, fått från sin far.

Idag fyller min pappa år så ska iväg och köpa födelsedagspresent sen. Har vetat hela tiden vad jag ska köpa så nu hoppas jag det finns kvar så jag inte behöver gå till plan B, för då måste jag åka till Skövde och det orkar jag inte idag.

Nyår närmar sig i superfart och vi har inget planerat. Ja det blir väl nytt år ändå men känns lite konstigt att inte ha planerat hur vi ska fira in det nya året liksom.

Ja det nya året innebär träning och äta mig ned i vikt har jag planer på. Får vi se hur det kommer att gå. Jag har kört på LCHF förr men just då var inte det bra för mig. Jag har iaf köpt Åse Falkmans nya bok så får vi se om hon kan få mig att "äta rätt". 
 
Halv tio!! Nu får jag väcka min familj så vi får nåt gjort här. Hur ska detta sluta sen när jag jobbar och pappa och dotter är hemma själva tro.. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: