VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Hjälp!!! Undermedvetet eller helt sjukt?

Kategori: Vardag

Skulle precis skriva ett inlägg om hur mycket jag längtar till värmen... Skrev som rubrik Värme men ångra mig och raderade... Då kommer meningen "vill du inte längre?" upp... Nu tänker de flesta: och? Jag satt som i trans i flera minuter.... vad är detta? Som den envisa, "klarar mig själv" och självcentrerade(egotrippad låter så hemskt) person jag är kommer det ibland fram missnöje mot min sambo. (Vissa skulle här lägga till stackars sambo, men han har ett val brukar jag säga) I alla fall, här om dagen var jag sur och vresig mer än vanligt och gick i egna tankar mycket. "Jag kan allt klara mig själv" "Det är fan inte jag som vill detta" "Ska jag behöva avstå massa roligt för detta?" Och så vidare...
Nu är det säkert ingen annan som tänkt så här någonsin kan jag tänka mig, men så där höll jag på i två dagar. (Det var mycket synd om bara mig)
För att plåga min sambo lite extra så kryddade jag på med - Jag vill inte det här längre! Bara för att få se om han förstod att jag menade allvar. För det var väldigt allvarligt just då. Tårarna kom och det är oftast tårarna som talar om för mig, vilket skit du håller på med....
Efter jag vräkt ur mig massa dynga blir det ofta fina blommor efter, vi kommer liksom närmare varandra. Det är vad jag tycker iaf. Klart jag valt detta själv!! Vem skulle kunna bestämma vad jag ska göra eller inte??
Därför blev jag lite rädd när meningen dök upp på ett så underligt sätt.... det jag intalade mig nu var att det är väl meningen att erkänna sina brister eller så är jag lite hoho... Ja det får var och en avgöra...

Kommentarer

  • Lina säger:

    härligt! så tänker jag jämt.... jag vill inte men jag har ju ett val! ;) ingen tvingar en men så känns de hopplöst... konstigt. ;)

    2012-02-28 | 16:04:13

Kommentera inlägget här: