VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

10 juli 2012 mulet med inslag av tunt regn.

Kategori: Vardag

Trött idag!! Ville egentligen inte gå upp men bussen och Cassandra synkade inte idag så det var vara att kasta sig upp och köra henne till simskolan. Tror aldrig det hänt att jag är glad över att vara trött men det känns skönt att slippa vara vrålpigg i ottan och inte kunna slappna av.. 
 
Det blir en promenad med hundarna och frukost sen kanske jag kryper ned under täcket igen :-) 
Har köpt en present till blivande pappan i huset och hans bebis också... Men det får bli en hemlighet än så länge då han läser här ibland ;-) Han som trodde att han kunde slippa sista veckan innan semestern ser det nog mörkt ut för... Känns så iaf eller rättare sagt är vi inställda på det nu. Här kommer det ingen bebis innan BF.. Så då har jag denna vecka på mig att fixa lite till..
Var på Hem&Hobby igår och fick med mig bl.a kuddar till Filippa´s rum.. Hon vill ändra om lite och vad tror ni det blir då? USA inspirerat de är klart!!
 
 
 
Nu ska vi hitta ett snyggt sängöverkast också.. 
 
Om jag får bestämma tycker jag detta skulle passa bra:
 
 
Men vi får väl se.. Detta är ifrån Sovtex och kostar 659kr för 150X250cm.
 
Cassandra vill också göra om på sitt rum och vad tror ni... Ja precis likadant.. Men ska se om vi kan hitta på något annat då hon är väldigt förtjust i Förr&Nu t.ex. Men det vill till att kämpa för att en annans önskan ska gå igenom där.. Bestämd dam den där Cassandra..
 
Dags att fånga dagen idag med!! 
 
Ska ju till bästa Kicki på galej idag också:-) Vad roligt!!! 
Grattis grattis till henne!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: