VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

God morgon världen!

Kategori: Vardag

Här har det varit en lugn natt och vaknade nu av att solen letade sig in bakom gardinerna. Känns härligt att det än så länge inte regnar. 
 
Simskoleavslutningen gick fint och sen bjöd jag mina döttrar på lunch, skulle varit på syster yster men fler tänkte som vi så då fick det bli Centrum pizzeria. Inte allt för roligt men vi hade trevligt. Tog en sväng på torget efter men hittade inget av intresse så då fick det bli glass på Old Records. Tjejerna passade på att sticka in till Förr&Nu och köpa en present till bebisen. :-) Denna är nu gömd på ett hemligt ställe så jag inte ska hitta den tydligen, frågan är om Cassandra själv kommer hitta den när det väl är dags ;-) 
 
Igår kom de nya ägarna och hämtade min fina Toyota Celica.. Buu.. Men det var ju trevligt att affären gick smärtfritt och de verkade nöjda så... Nu har vi bara tre bilar kvar och det får väl räcka. Jag har egentligen bara en bil nu :-) De andra två är faktiskt Peters, det är bra det. Har en fundering på om jag ska sätta på drag på min Pontapärla nu när jag eventuellt kommer köpa en combi camp idag.. Kanske lackas i samma färg som bilen och ett måste för combi camp, döpas. Av erfarenhet vet jag att en combi camp måste döpas.. Känner iofs bara två stycken Sten-Sture och Olverta. Så det tål att tänkas på.. 2013 here we comes!! 
 
Ja, avrundade gårdagen hos svärmor där det vankandes grillat och nyplockade kantareller. Perfekt!! De har gjort så fint på framsidan men tror ni jag kom för mig att ta något kort? Nej som vanligt... det är ju märkligt.. Tog två kort på Cassandra när hon sprang hinderbanan på simskoleavslutningen iaf. :-)
 
 Vi håller på och fläta hennes hår, bara lite kvar nu... men det är rätt jobbigt.. 
 
Då jag inte kan blogga från telefonen så blir det mer bilder på Instagram malinlilja67 om det är intressant ;-) 
Oj 08.00 redan tiden går fort när en har roligt... Glöm inte att idag får vi alla äta lördags godis!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: