VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Jaha..

Kategori: Vardag

Tänkte dra iväg till skogen med hundarna men eftersom jag är helt idiot när det gäller bilar tydligen så ska grannen fixa bilen innan besiktningen.. Så det blir en sväng på gatorna i Hörnebo istället. 
 
På lördag kanske vi blir med combi camp!! Har alltid velat ha en sådan och nu när jag hade chansen att köpa en så tog jag den :-) Det otroliga är att den som har den är jag släkt med på något vis... Mycket märkligt... Vi får väl se hur den ser ut men pappa har väl typ lovat redan att jag ska köpa den så... 
 
Ska se om Linda hinner med en kaffe idag och lite p-glukos skulle visst tas denna vecka.. Annars ser väl det ut som vanligt.. Någorlunda väder tills Peter slutar då brukar det regna... Maten ska lagas och tvätten fixas. Samma story varje dag.. Visst är det spännande?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: