VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Juli månad 2012

Kategori: Vardag

Det blir ingen strandvistelse idag inte... Det får bli inomhusaktiviteter...

Fast jag vet ju varför det regnar.. Min bil är ju ute och då regnar det in i den och så är det alltid... Så då vet vi det...

Söndag hela dagen... Vad ska jag hitta på tro... Är rastlös och får ingen ro i kroppen... Ska ju köpa husvagn och det blir inte riktigt som jag tänkt mig... Jag tror att det bästa kapet gör jag om det regnar mycket.. Då vill ingen ha husvagn och jag kan slå till :-) så himla smart men då kom vi till det där med vädret igen.... Jag vill inte ha massa regn... Ni förstår ju vilket dilemma för mig... Och rastlös på det...
Ska beställa en sån här iaf...


Kommentarer

  • Sarah säger:

    Kommer lillen snart eller, .....nu är det snart dags... ser så fram emot att gosa med lillen, Gud va mysigt det kommer bli för er....Lycka till vännen om vi inte hörs innan...

    Svar: Nu börjar det närma sig känner jag... Men än så länge verkar det lugnt :-) vi får ses nån dag!!
    LillaLilja

    2012-07-02 | 22:47:09

Kommentera inlägget här: