VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Karlavagnen... Förnedringsradio eller bara underhållning?

Kategori: Vardag

Måste bara skriva av mig så jag inte ringer till Karlavagnen och gör som alla andra, bort mig.. men ärligt vad händer??
Vad är det med folk som självmant ringer in till radio för att sedan förnedra sig själva så pass att inte ens programledaren för programmet står ut... 
Att inte veta vad en pratar om till slut och ifrågasätta i vilken ordning samtalen kopplas fram.. Ja så mycket dumt jag fått lyssnat på ikväll... 
Det är ju rentav synd om dessa människor eller? stackare med andra ord....
Det är väl ändå inte underhållning? att folk inte förstår sitt eget bästa... 
Inte nog med det så sitter Mona Sahlin i studion och ropar hurra till transsexuella som vågar stå för det... Okej... och att alla ska ha rätt att bli behandlade lika... Jämnställdhet och allt vad det är... Jo det är klart men när damen i fråga pratar så låter det mer som en förskolefröken som pratar med sexåringar än någon som vill förändra något. Jag säger det igen, Mona och Juholt SKA sitta på biblioteket och läsa sagor. Deras röster passar inte i talarstolen utan på den runda mattan på sagostunden.. 
 
Min undran är om det alltid är så här låg nivå på Karlavagnen eller om det bara blev det nu när det är politik inblandad.. 
 
Nu blir det fotsvampsbekämpning!!! :-) Trevlig information men tyckte det passade in så bra ihop med politiken!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: