VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Skogspromenad men ingen svamp..

Kategori: Vardag

Idag väcktes jag utav ett sms från posten, Peters present är på G men tyvärr ingen bebis... Såän så länge får han lägga presenten på hyllan... 
 
Igår blev det klart att min fina bil ska lämna oss... Idag kommer de nya ägarna och hämtar den.. Sorgligt men nu har vi sålt det vi skulle sälja och det är ju bra.
 
Shoppade lite med Cassandra igår oxå, både hon och Filippa vill ju ändra sina rum så detta är en början iaf.. Ny gardin och kuddar och överkast till sängen.. Gick inte att välja en annan stil så nu ser deras sängar likadana ut.. 
 
Garderoben skall ut och in med byrå istället och en stol ska målas om. Tanken var att vi skulle måla vitt på väggarna och på så vis "ta bort" de limegröna bladen men jag tycker det blev bra ändå... Om jag hinner och kommer ihåg ska jag ta lite mer bilder och även från Filippas rum.. Om jag får tillåtelse ;-) 
Var i skogen igår kväll en sväng och gick, det var riktigt skönt men en hel del mygg var även ute vid den tiden.. De är ju mindre roliga för en annan men hundarna var som tokiga... Här har matte pratat om skogen halva dan och så ska klockan hinna bli halv tio innan vi kommer iväg!! Illa!! 
 
Frågan är om det var kvällspromenaden som gjorde att jag sov så länge idag... Då får det nog bli det idag med...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: