VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Sova är "for fags"!!

Kategori: Vardag

Då Cassandra ska åka på semester med sin pappa så fick vi ställa klockan på 07.00. Perfekt tänkte jag, brukar vara runt den tiden jag vaknar nu för tiden så det är inga problem... Då vaknar jag väl 03.30 istället!! Helt sanslöst tråkigt detta.. Men hade sån halsbränna att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, ihop med lite kramp i vaden... Så det var bara att ställa sig upp (så smidig som jag är och kommer upp på ett litet kick) och leta rätt på tabletter.. Som tur va hitta jag Novalucol i sängbordet så nu är det lite bättre.. Och här sitter jag nu då.. Ja det är inget annat än att vandra runt lite och sen försöka lägga sig igen..
Igår var Rebecca med familj här och hämtade husvagnen.. Barnen har blivit så stora. Det kändes konstigt att de prata så bra :-) Det var roligt att träffas igen, då det var ett bra tag sen sist.

Ja så nu är det lite mer plats på gården, bara en bil som behöver säljas så har vi bara tre kvar sen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: