VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tisdag hela dagen!

Kategori: Vardag

Var rädd att jag inte skulle kunna sova inatt pga att jag var så upprörd över radion men det gick fint :-) 
Idag ska tjejerna in till Skövde och shoppa ensamma, jag är bara chafför...
Jag köpte mig ju världens snyggaste tröja igår på Family house. Hade inte spelat någon roll vad den kostat men tur ska en ha ibland för den kostade bara 299:- :-) 
 
 
Supernöjd!! Annars är det ju väldigt dumt av mig och köpa kläder just nu men kunde inte låta bli som sagt. 
Däremot när jag skulle betala hittade jag inte min plånbok i väskan.. Lite panikslagen och Peter fick betala... Men väl hemma så låg den så fint på köksbänken.. Puh säger jag bara... Peter tyckte det var ett väldigt dåligt trick för att han skulle betala kläderna, haha!! Vilken idé han gav mig där :-) 
 
Igår var mina fötter så svullna att jag knappt kunde gå det sista... Trots högläge inatt så är de fortfarande väldigt stora... Spänner riktigt över fotryggen.. Känns nu som om kroppen börjar säga ifrån... Hade ont lite varstans igår och köra bil är mer en plåga nu.. Sitta är jobbigt och stå mår inte fötterna bra utav... Men jag ska inte klaga för jag har en oerhört bra graviditet, jämnfört med de andra så är detta rena drömmen.. Nej lite svullna fötter och höft värk så här två veckor innan BF är okej :-) 
 
På lördag är det stora kaffekalaset i Balteryd mellan 14-17, får ni inte missa!!
Sen den 21 juli är det tårtbuffé!! Mums!! 
 
Catch the day!! Nu för sjutton :-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: