VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Underbart!!

Kategori: Vardag

God morgon kan jag verkligen säga idag för j*lar vad jag sovit skönt inatt och vaknar det gör jag helt utvilad. Vaknar till ett regnande Hörnebo men känns som det är helt okej på en söndag.. Blev sugen på att ta med ungdomarna och åka någonstans men kommer inte på något bra.. IKEA men hur roligt tycker de att de är då.. Nej, jag får försöka tänka ut något bra.. Kanske kan fråga vad de vill göra men risken är att det blir ett ööö eller vet inte.. Ja vi får väl se.. 
 
Igår var vi på landet och hälsade på i stort sett hela dagen. Fick träffa världens finaste labrador, jag och Peter var helt överens om att det är verkligen en trevlig hundras. Jag gillar ju de bruna mest för de är verkligen så fina och denna goding var ju oerhört snygg.. Tog dock inte ett enda kort är väl typiskt... Inte på stenrabatten, hunden eller maten.. Trevligt hade vi iaf :-) 
 
Hörde något jag tyckte var lite roligt igår på radion. Det var från Almedalen där Stefan Löfven tackade alla "förband" då det var hans tur att snacka om vad sossarna kan göra för att vi ska bli nöjda. En liten parantes... 
 
Nu ska jag väcka Peter, han blir så glad när jag vill dela tidiga morgnar med han ;-) NOT!! 
 
Tjingeling!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: